Bestellen en betalen

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Klik daarna rechtsboven in op je winkelmand en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten. Gecheckt? Ga dan naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres juist hebt ingevuld! Vervolgens kies je de verzendmethode. Daarna selecteer je de betaalmethode. Vervolgens vink je de algemene voorwaarden aan en klik je op "plaats bestelling" om jou bestelling te voltooien.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jou e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar kimiesjewellery@hotmail.com en dan gaan we dit voor jou oplossen!

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres kimiesjewellery@hotmail.com Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen. Check daarom altijd voordat je hebt besteld of je jouw adres juist hebt ingevoerd.

Hoe kan je bij jullie betalen?

Je kan bij ons betalen via iDeal.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling lukt niet?

Wat jammer dat je er met betalen niet uitkomt! Natuurlijk helpen wij je graag! Stuur een e-mail naar kimiesjewellery@hotmail.com en dan zorgen wij er samen voor dat we een oplossing vinden om jouw bestelling te voltooien!

 

Heeft u vragen? mail naar kimiesjewellery@hotmail.com en wij zullen proberen je vraag binnen 1/2 werkdagen te beantwoorden.